5 Simple Statements About داروخانه Explained

Wiki Article

اگر نمی‌دانید در سفر به اصفهان از کجا شروع کنید،‌ این مطلب را بخوانید تا هیچکدام را از دست ندهید.

علت این موضوع یک تئوری فیزیک است که نشان می‌دهد این مناره‌ها به دلیل ارتباط با یکدیگر، این واکنش را نشان می‌دهند.

حمام علی قلی آقا یک حمام به جا مانده از اواخر دوران پادشاهی صفویان است. این حمام به گونه‌ای ساخته شده است که هم زنان و هم مردان امکان استفاده از آن را داشتند.

اصفهان یکی از دیدنی‌ترین مقاصد برای وقتی است که برای سفر در زمستان برنامه‌ریزی می‌کنید. اینجا درباره بهترین مقاصد برای سفر زمستانی بیشتر بخوانید.

وتعد الأسقف المحلاة بالرسوم والمشغولات القرميدية واللوحات الحائطية من الأشياء التي تجعل هذا القصر فريداً من ناحية تصميمه المعماري. الأماكن الدينية[عدل]

ويسود الاعتقاد الشعبي بأنها المدينة التي يظهر فيها الدجال ويتبعه اليهود في هذه المدينة. من معالم أصفهان[عدل]

کمپین ترامپ ویدئویی که به «رایش متحد» اشاره می‌کند را پاک کرد

در  این آکواریوم می‌توانید از دل یک تونل آبی عبور کنید. در این تونل انواع ماهیان و آبزیان را مشاهده کرده و برای یک لحظه حس کنید به دنیای زیر آب رفته‌اید.

برای اطلاعات بیشتر درباره سوغاتی‌های اصفهان این مقاله از مجله جاباما را مطالعه کنید.

خیابان چهار باغ عباسی، خیابانی طولانی و دیدنی در اصفهان است که از سی و سه پل آغاز شده و به سمت بالای شهر امتداد می‌یابد. این محله در دوران صفوی به دستور شاه عباس اول ساخته شد.

نکته جالب توجه درباره این باغ این است که باغ چهلستون به سایر باغ‌ها نیز راه داشت تا به مرکز دیگر شهر، یعنی میدان نقش جهان، می‌رسید.

این حمام در دوران صفوی و به دست دانشمند بزرگ، شیخ بهائی شاخته شد. برخی علت خاموش شدن شعله را بی‌دقتی در حین ????? انجام تحقیقات می‌دانند.

این بازار در دوران صفویه بزرگترین و مجلل‌ترین بازار اصفهان بوده است.

عصارخانه ‌به مکانی کفته می‌شد که در آن‌ها با استفاده از یک سنگ آسیاب بزرگ و چهارپایان، عصاره روغن گرفته می‌شد و یا ادویه‌هایی مانند زردچوبه و فلفل سیاه را خرد می‌کردند.

Report this wiki page